IMPRESSUM

Onze wens is om u unieke en innovatieve producten te bieden, zodat u elke dag met meer vreugde, tevredenheid en harmonie kunt genieten! We werken elke dag aan het verbeteren van uw welzijn! Wij vertegenwoordigen drie Franse bedrijven die producten ontwikkelen op het gebied van schoonheid, gewichtsverlies en persoonlijke hygiëne: Claude Bell Instituut, Atelier You Merle (ADM) en Cornelie Silhouette élégante. Harmony Life is actief in Scandinavië en de Baltische staten.

 

Bedrijfsinformatie: UAB Harmony Life,

Bedrijfs registratie adres: Ukmergės g. 220, Vilnius, Litouwen 07157

Bedrijfsregistratienummer: 302664526

Btw-code: NL824359409B01

E-mail adres: info@harmonylife.nl

 

Hoe winkelt u bij Harmony Life

Om bij Harmony Life te kopen moet u minimaal 18 jaar zijn of toestemming van uw ouders hebben. Als u vragen heeft over de producten die wij bij Harmony Life verkopen, kunt u op elk gewenst moment contact met ons opnemen. Wanneer u de producten die u wilt kopen heeft gevonden en ze aan uw winkelwagentje heeft toegevoegd, wordt u gevraagd onze bedrijfsvoorwaarden te accepteren. Controleer s.v.p. of alle door u ingevoerde informatie correct is, daarna bevestigt u de aankoop.

Alle prijzen zijn inclusief BTW. De prijzen zijn dagprijzen.

Nadat u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u een orderbevestiging.

 

 

Betaalmethodes
Nadat u heeft gewinkeld en uw aankopen in uw winkelmandje heeft gelegd, gaat u naar de kassa waar u uw bestelling kunt betalen. In de Harmony Life Online Shop kunt u op 4 verschillende manieren betalen:

 
Creditcard
Betalen met uw creditcard: Wanneer u met uw creditcard wilt betalen, moet u eerst uw type creditcard kiezen. Wij accepteren MasterCard en Visa. Voer eenvoudig uw kaartnummer en controlenummer, de geldigheidsdatum van uw kaart en uw naam in de daarvoor aangewezen velden in. Eventueel wordt u gevraagd een wachtwoord in te voeren.

 

 

iDEAL
Bij The Make Up Spot betaal je je bestelling met iDEAL, wat momenteel de meest gebruikte, veilige en gemakkelijke betalingsmethode voor online aankopen binnen Nederland is. Voor het betalen met iDeal hoef je je niet te registreren of een account aan te maken, je kunt het direct gebruiken als je internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.  

Voor een bestelling die je betaalt met iDEAL zijn er geen bijkomende kosten, je betaalt dus gewoon enkel en alleen de bezorgkosten. Je naam en rekeningnummer worden pas aan ons verstrekt nadat je de betaling hebt goedgekeurd en dus houd je zo zelf controle over de verstrekking van deze persoonlijke gegevens. Nog een voordeel is dat het bedrag direct van je rekening wordt afgeschreven en wij meteen kunnen beginnen met het verwerken van jouw bestelling!

 

PayPal
PayPal is een veilige, snelle en gemakkelijke manier van online betalen waarbij je je bankrekening of creditcard aan je PayPal account koppelt. Voor het betalen met PayPal wordt een fee van € 0,99 in rekening gebracht.   

 

Klarna

Deze webwinkel geeft u in samenwerking met Klarna de mogelijkheid om achteraf te betalen. Achteraf Betalen is een veilige en eenvoudige manier van online winkelen. U hoeft nooit bank- of creditcardgegevens op te geven en u betaalt pas nadat de bestelling is bezorgd.

U betaalt pas als u de bestelling in huis heeft.
U heeft altijd 14 dagen de tijd om uw rekening te betalen.
De factuur wordt tegelijkertijd met de producten verzonden.
U hoeft geen bank- of creditcardgegevens op te geven.
U heeft altijd minimaal 14 dagen bedenktijd in overeenstemming met de consumentenwet*.
Via Mijn Klarna op klarna.nl kunt u uw facturen downloaden en betalen met iDEAL.

U kunt alleen aan Klarna betalen, omdat de vordering aan Klarna wordt overgedragen.

Kosten bij te late betaling

De webwinkel rekent u € 0 voor het gebruik van deze service. Bedenk dat deze kosten per webwinkel kunnen verschillen.

Als Klarna geen betaling heeft ontvangen op de vervaldatum van de factuur, zal er per e-mail kosteloos een eerste herinnering worden gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna  € 13,50 aanmaningskosten** in rekening brengen. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten oplopen tot 15% voor bedragen tot € 2.500,- met een minimum van € 40,-.

Kredietcheck 

Wanneer voor Achteraf Betalen gekozen wordt zal Klarna een kredietevaluatie uitvoeren, wat kan inhouden dat een kredietcheck wordt gedaan.

Privacystatement

Uw persoonsgegevens worden in overeenstemming met de geldende wetgeving verwerkt en niet aan derde partijen verstrekt voor advertentiedoeleinden. De persoonsgegevens worden gebruikt ter identificatie, voor klantanalyse, kredietevaluatie, marketingactiviteiten en verdere productontwikkeling. Bekijk Klarna’s privacystatement voor een nadere uitleg over de manier waarop Klarna persoonsgegevens verwerkt. 

Door Achteraf Betalen te  gebruiken gaat u ermee akkoord dat Klarna uw persoonsgegevens in overeenstemming met haar privacystatement verwerkt, inclusief het overdragen van gegevens aan zorgvuldig uitgekozen partners of aan landen buiten de EU/EER.

* Geldt niet voor alle goederen en diensten, bijv. vliegreizen, evenementen en speciaal vervaardigde producten.

** Bij facturen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht.

De voorwaarden op deze pagina downloaden.

 

Veiligheid bij misbruik
In het geval dat iemand u en ons met uw creditcard probeert te bedriegen, informeert u ons snel door een e-mail te sturen naar info@harmonylife.nl of telefonisch contact op te nemen met onze customer service van maandag t/m vrijdag van 09:30 uur tot 19:00 via 0650546416.
Het bedrag wordt alleen van uw kaart afgeschreven als de producten uit onze opslag verzonden zijn. Het bedrag dat u bij uw betaling heeft goedgekeurd is het bedrag wat van uw creditcard zal worden afgeschreven.

 

Vervoer:

Het pakket wordt bezorgd door DPD en heeft een bezorgtijd van 4-7 werkdagen. De bezorgkosten zijn € 4,99

 

Voorwaarden

Annuleringsrecht – hebt u spijt van uw aankoop?

U heeft 14 dagen de tijd om uw aankoop bij Harmony Life te annuleren. Uw annuleringsrecht begint op de dag dat u het product ontvangt. U kunt alleen een beroep doen op het annuleringsrecht als u het product terugstuurt in dezelfde conditie en hoeveelheid. Dat betekent dat wij het product aan een andere klant moeten kunnen verkopen en dat er geen verkoopwaarde verloren mag gaan terwijl het in uw bezit is. Daarom is het belangrijk dat de verzegeling en verpakking van het product niet zijn aangebroken.

Denk eraan het product in de juiste verpakking terug te sturen.

Als u de aankoop wilt annuleren kunt u het product terugsturen aan: Harmony Life, Ukmergės g. 220, Vilnius, Litouwen LT-07157

Denkt u eraan dat wij geen zendingen onder rembours accepteren.

Nadat wij uw teruggestuurde product hebben gecontroleerd en aangenomen zullen wij uw tegoed terugstorten. Dit gebeurt binnen 14 dagen nadat wij het product hebben ontvangen. De enige kosten die u heeft van het annuleren van uw aankoop zijn de kosten van het terugsturen aan ons.

Wij vragen u vriendelijk een kopie van uw orderbevestiging bij te sluiten wanneer u een product aan ons terugstuurt. Zo wordt de verwerking eenvoudiger en ontvangt u uw tegoed sneller.

 

Klachten – is er iets niet in orde met het product?

Wettelijk heeft u het recht om binnen 24 maanden een klacht in te dienen als u online winkelt. Dat betekent dat het product voor u wordt gerepareerd of vervangen, het geld wordt teruggestort of een korting, afhankelijk van de precieze situatie. Natuurlijk dient de klacht gegrond te zijn en mag het defect niet zijn veroorzaakt door oneigenlijk gebruik van het product of ander schadelijk gedrag.

U moet uw klacht altijd indienen “binnen een redelijke termijn” nadat u het gebrek of de fout aan het product heeft ontdekt. Als u dat doet binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek of de fout, is uw claim altijd op tijd.

Als de klacht gegrond is, zullen wij ook (binnen redelijke grenzen) de verzendkosten vergoeden die u maakt om het product aan ons terug te sturen. Denk er daarom aan om een bonnetje voor de verzendkosten te vragen.

U kunt het product sturen aan Harmony Life, Ukmergės g. 220, Vilnius, Litouwen LT-07157

 

Wilt u het probleem zo gedetailleerd mogelijk beschrijven wanneer u een product terugstuurt?

Onthoud dat wij geen rembourszendingen accepteren. 

Loading...