Retourneren en geld terug

 

Aanmelden van jouw retour: 

*Om jouw product(-en) online aan te melden als retour dien je onderstaande gegevens in te vullen (let op, jouw bestelnummer is te vinden in de aankoopbevestiging die je per email hebt ontvangen.).

*Verzend de producten zodanig dat ze onbeschadigd retour komen en voeg de factuur of de pakbon bij. Indien je deze niet meer in je bezit hebt, noteer dan je gegevens, het nummer van de betreffende bestelling en productnaam op een apart briefje en voeg deze toe.  
*Bewaar het verzendbewijs goed dat je ontvangt bij het afgeven van je pakketje op het postkantoor of servicepunt. Zonder dit verzendbewijs kan het zijn dat wij het aankoopbedrag van de producten niet kunnen terugstorten of geen heerzending kunnen doen in het geval dat het item onverhoopt zoekt raakt tijdens het transport.
*Aankoopbedragen van retourzendingen worden teruggestort naar de rekening/creditcard die gebruikt is in de originele bestelling.
*Lege, gebruikte producten en niet complete sets worden niet geaccepteerd en vallen niet onder de retoursregeling.
*Retourzendingen die aangemeld worden na het verstrijken van de officiële garantietermijn van 14 dagen, kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

*De retourproducten kunt u opsturen naar: Harmony Life, Ukmergės g. 220, Vilnius, Litouwen LT-07157 

*Nadat wij uw teruggestuurde product hebben gecontroleerd en aangenomen zullen wij de aanschafprijs terugstorten of in vermindering brengen op uw factuur. Dit gebeurt binnen 14 dagen nadat wij het product hebben ontvangen. De kosten die u heeft van het annuleren van uw aankoop zijn de door ons reeds gemaakte verzendkosten en de kosten voor het terugsturen van uw bestelling. Wij vragen u vriendelijk een kopie van uw orderbevestiging bij te sluiten wanneer u een product aan ons terugstuurt. Zo wordt de verwerking eenvoudiger en ontvangt u uw tegoed sneller.

 

Wat gebeurt er als je het pakket niet in ontvangst neemt?
Weiger je het pakket in ontvangst te nemen? Of heb je het pakket van de Pickup parcelshop niet opgehaald? Dan wordt het pakket terug naar ons magazijn gestuurd. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht, maar de verzendkosten krijg je niet terug. 

 

 

 

Uw gegevens

* Voornaam:


* Achternaam:


* E-mail adres:


* Telefoon:


* Bestelnummer:


Besteldatum:

Product informatie & De reden waarom het product retour komt

* Product:

* Model:

Aantal:
* Reden van retour:
Product is geopend:


Fout(en) of andere opmerkingen:
Voer de onderstaande code in:

Loading...