Verzendingsvoorwaarden

Vervoer

Het pakket wordt bezorgd door DPD en heeft een bezorgtijd van 4-7 werkdagen. De bezorgkosten zijn € 4,99.

 

Verzending naar Nederland

Wij streven ernaar bestellingen op dezelfde dag te verwerken, mits wij deze op een werkdag voor 24.00 uur ontvangen (maandag t/m vrijdag, feestdagen uitgezonderd). Bestellingen die worden geplaatst op zaterdag, zondag of een feestdag worden de eerstvolgende werkdag verwerkt. We streven er naar uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Het kan echter voorkomen dat de verwerkingstijd langer wordt als er veel vraag is of rond feestdagen*, bijvoorbeeld actie-aanbiedingen of Kerst.

 

Levering in Nederland

Pakketten worden bezorgd door de koeriersdienst DPD. Met DPD worden al onze pakketten aangetekend verzonden. Bij aflevering is een handtekening nodig. (Als u niet thuis bent wanneer DPD langskomt kunt u een geschikter aflevermoment afspreken. U belt eenvoudig met het telefoonnummer op de ‘Bestelling mislukt-kaart‘  om een tijd af te spreken die u schikt).

 

Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk?

Dan doet DPD hun uiterste best om het pakket toch zo snel mogelijk bij je aan te laten komen. DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Met ruim 1500 Pickup parcelshops in de Benelux, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je je pakket kunt ophalen.

 

Hoeveel dagen heb ik om mijn pakje op te halen bij een DPD ParcelShop?
Je hebt 7 dagen om het pakje op te halen vanaf het moment dat de ParcelShop het pakketje heeft ontvangen. Je wordt op de dag van de levering per e-mail of sms op de hoogte gebracht. Wanneer de termijn van 7 dagen is verlopen wordt het pakje teruggestuurd naar ons magazijn.



Wat gebeurt er als je het pakket niet in ontvangst neemt?
Weiger je het pakket in ontvangst te nemen? Of heb je het pakket van de Pickup parcelshop niet opgehaald? Dan wordt het pakket terug naar ons magazijn gestuurd. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht, maar de verzendkosten krijg je niet terug. 

 

Levering in Europa

Neem contact met ons op per e-mail: info@harmonylife.nl.

 

Verkeerd adres / correcties

Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verloren gaan van uw bestelling wanneer het bezorgadres dat u bij uw bestelling hebt opgegeven onjuist of onvolledig is. Als uw adres onjuist of onvolledig is, kan uw bestelling naar ons worden teruggestuurd of kan de koerier de bezorgkosten verhogen; deze verhoging tellen wij bij uw bestelling op. Dit doen wij ook in geval van een eventuele aanbieding met gratis bezorging. Als uw pakket aan ons wordt teruggestuurd als gevolg van een onjuist of onvolledig adres, betaalt u zelf alle kosten voor het opnieuw bezorgen van uw bestelling op een correct adres. 

Loading...