U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Aanmelden
van jouw retour:
*Om
jouw producten als retour aan te melden dien je ons een email te sturen (info@harmonylife.nl) met de productomschrijving van de producten die je retour stuurt en jouw bestelnummer (let op, jouw bestelnummer
is te vinden in de aankoopbevestiging die je per email hebt ontvangen.).
*Verzend de producten zodanig dat ze onbeschadigd
retour komen en voeg de factuur of de pakbon bij. Indien je deze niet meer in
je bezit hebt, noteer dan je gegevens, het nummer van de betreffende bestelling
en productnaam op een apart briefje en voeg deze toe.
*Bewaar het verzendbewijs goed, dat je ontvangt bij het afgeven van je pakketje
op het postkantoor of servicepunt. Zonder dit verzendbewijs kan het zijn dat
wij het aankoopbedrag van de producten niet kunnen terugstorten.
*Aankoopbedragen van retourzendingen worden teruggestort naar de
rekening/creditcard die gebruikt is bij de originele bestelling.
*Lege, gebruikte en geopende producten worden niet geaccepteerd en vallen niet
onder de retourregeling.
*Retourzendingen die aangemeld worden na het verstrijken van de officiële
garantietermijn van 14 dagen, kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
*De retourproducten kunt u opsturen naar: Harmony
Life, Ukmergės g. 220, Vilnius, Litouwen LT-07157
*Nadat wij uw teruggestuurde product hebben
gecontroleerd zullen wij het aankoopbedrag terugstorten of in vermindering
brengen op uw factuur. Dit gebeurt binnen 14 dagen nadat wij het product hebben
ontvangen.
*De kosten van retourzending zijn voor uw eigen
rekening.
Wat gebeurt er
als je het pakket niet in ontvangst neemt?
Weiger je het pakket in ontvangst te nemen? Of heb je het pakket van de Pickup
parcelshop niet opgehaald? Dan wordt het pakket terug naar ons magazijn
gestuurd. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht, maar de
verzendkosten krijg je niet terug.
Wij geven geen "niet tevreden geld terug"
garantie!