Jammer dat je de producten wilt retourneren, via deze weg kun je je retour
aanmelden:
Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan. Mail naar (info@harmonylife.nl) Vermeld in het
onderwerp RETOUR en het bestelnummer. In de mail vermeld je welke producten je
retour stuurt. Het bestelnummer is te vinden in de aankoopbevestiging die je per
email hebt ontvangen en zit bij de verzending.
Verzend de producten zodanig dat ze onbeschadigd retour komen en voeg de
factuur of de pakbon bij. Indien je deze niet meer in je bezit hebt, noteer dan
je gegevens, het nummer van de betreffende bestelling en productnaam op een
apart briefje en voeg deze toe.
Harmonylife werkt niet met een retourlabel, de producten dienen op eigen gelegenheid te worden geretourneerd. Stuur het pakket naar: Harmony Life, Ukmergės g. 220, Vilnius,
Litouwen LT-07157
Bewaar het verzendbewijs dat je ontvangt bij het afgeven van je pakketje op
het postkantoor of servicepunt en deel de trackingcode met ons. Zonder dit verzendbewijs kan het zijn dat wij
het aankoopbedrag van de producten niet kunnen terugstorten.
Aankoopbedragen van retourzendingen worden teruggestort naar de
rekening/creditcard die gebruikt is bij de originele bestelling.
Lege, gebruikte en geopende producten worden niet geaccepteerd en vallen niet
onder de retourregeling.
Retourzendingen die aangemeld worden na het verstrijken van de officiële
garantietermijn van 14 dagen, kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
Nadat wij uw teruggestuurde product hebben gecontroleerd zullen wij het
aankoopbedrag terugstorten of in vermindering brengen op uw factuur. Dit
gebeurt binnen 14 dagen nadat wij het product hebben ontvangen.
Wat gebeurt er als je je pakket niet in ontvangst neemt?
Weiger je het pakket in ontvangst te nemen? Of heb je het pakket van de Pickup parcelshop niet opgehaald? Dan wordt het pakket terug naar ons magazijn gestuurd. Hiervoor wordt 5.99 verwerkingskosten gerekend, deze worden ingehouden.
Wij geven geen "niet tevreden geld terug" garantie!