10% KORTING OP DE HELE WEBSITE! GEBRUIK CODE HL10

Retourneren en geld terug

Jammer dat je de producten wilt retourneren, via deze weg kun je je retour aanmelden: 

  • Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan. Mail naar (info@harmonylife.nl) Vermeld in het onderwerp RETOUR en het bestelnummer. In de mail vermeld je welke producten je retour stuurt. Het bestelnummer is te vinden in de aankoopbevestiging die je per email hebt ontvangen en zit bij de verzending.
  • Verzend de producten zodanig dat ze onbeschadigd retour komen en voeg de factuur of de pakbon bij. Indien je deze niet meer in je bezit hebt, noteer dan je gegevens, het nummer van de betreffende bestelling en productnaam op een apart briefje en voeg deze toe.  
  • Na aanmelding krijg je van ons een retourlink van DPD, je kunt hiermee gratis je retour aanmelden. Om je retour sneller te verwerken stuur je ons de trackingcode.
  • Kies je om zelf de producten te retourneren dan zijn de kosten voor de klant. Stuur het pakket naar: Harmony Life, Ukmergės g. 220, Vilnius, Litouwen LT-07157 
  • Bewaar het verzendbewijs dat je ontvangt bij het afgeven van je pakketje op het postkantoor of servicepunt. Zonder dit verzendbewijs kan het zijn dat wij het aankoopbedrag van de producten niet kunnen terugstorten.


  • Aankoopbedragen van retourzendingen worden teruggestort naar de rekening/creditcard die gebruikt is bij de originele bestelling. De kosten van verzending worden niet teruggestort. Dit wordt gebruikt als handelingskosten voor het retour sturen van de verzending. 
  • Lege, gebruikte en geopende producten worden niet geaccepteerd en vallen niet onder de retourregeling.
  • Retourzendingen die aangemeld worden na het verstrijken van de officiële garantietermijn van 14 dagen, kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
  • Nadat wij uw teruggestuurde product hebben gecontroleerd zullen wij het aankoopbedrag terugstorten of in vermindering brengen op uw factuur. Dit gebeurt binnen 14 dagen nadat wij het product hebben ontvangen. 

 

Wat gebeurt er als je je pakket niet in ontvangst neemt?

  • Weiger je het pakket in ontvangst te nemen? Of heb je het pakket van de Pickup parcelshop niet opgehaald? Dan wordt het pakket terug naar ons magazijn gestuurd. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht, maar de verzendkosten krijg je niet terug. 

  • Wij geven geen "niet tevreden geld terug" garantie!

 

Loading...