Betaling

Betaalmethodes
Nadat u heeft gewinkeld en uw aankopen in uw winkelmandje heeft gelegd, gaat u naar de kassa waar u uw bestelling kunt betalen. In de Harmony Life Online Shop kunt u op 2 verschillende manieren betalen:
via creditcard of via Klarna
 
Creditcard, Paypal
Op de pagina waar u uw bestelling kunt betalen, kunt u gemakkelijk aangeven of u via creditcard of via Klarna wilt betalen.
Betalen met uw creditcard: Wanneer u met uw creditcard wilt betalen, moet u eerst uw type creditcard kiezen. Wij accepteren MasterCard en Visa. Voer eenvoudig uw kaartnummer en controlenummer, de geldigheidsdatum van uw kaart en uw naam in de daarvoor aangewezen velden in. Eventueel wordt u gevraagd een wachtwoord in te voeren.
Veiligheid bij misbruik
In het geval dat iemand u en ons met uw creditcard probeert te bedriegen, informeert u ons snel door een e-mail te sturen naar info@harmonylife.nl of telefonisch contact op te nemen met onze customer service van maandag t/m vrijdag van 09:30 uur tot 19:00 via 0650546416.
Het bedrag wordt alleen van uw kaart afgeschreven als de producten uit onze opslag verzonden zijn. Het bedrag dat u bij uw betaling heeft goedgekeurd is het bedrag wat van uw creditcard zal worden afgeschreven.

Het bedrag wordt alleen van uw kaart afgeschreven als de producten uit onze opslag verzonden zijn. Het bedrag dat u bij uw betaling heeft goedgekeurd is het bedrag wat van uw creditcard zal worden afgeschreven.

 

Klarna

Deze webwinkel geeft u in samenwerking met Klarna de mogelijkheid om achteraf te betalen. Achteraf Betalen is een veilige en eenvoudige manier van online winkelen. U hoeft nooit bank- of creditcardgegevens op te geven en u betaalt pas nadat de bestelling is bezorgd.

U betaalt pas als u de bestelling in huis heeft.
U heeft altijd 14 dagen de tijd om uw rekening te betalen.
De factuur wordt tegelijkertijd met de producten verzonden.
U hoeft geen bank- of creditcardgegevens op te geven.
U heeft altijd minimaal 14 dagen bedenktijd in overeenstemming met de consumentenwet*.
Via Mijn Klarna op klarna.nl kunt u uw facturen downloaden en betalen met iDEAL.

U kunt alleen aan Klarna betalen, omdat de vordering aan Klarna wordt overgedragen.

Kosten bij te late betaling

De webwinkel rekent u € 0 voor het gebruik van deze service. Bedenk dat deze kosten per webwinkel kunnen verschillen.

Als Klarna geen betaling heeft ontvangen op de vervaldatum van de factuur, zal er per e-mail kosteloos een eerste herinnering worden gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna  € 13,50 aanmaningskosten** in rekening brengen. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten oplopen tot 15% voor bedragen tot € 2.500,- met een minimum van € 40,-.

Kredietcheck 

Wanneer voor Achteraf Betalen gekozen wordt zal Klarna een kredietevaluatie uitvoeren, wat kan inhouden dat een kredietcheck wordt gedaan.

Privacystatement

Uw persoonsgegevens worden in overeenstemming met de geldende wetgeving verwerkt en niet aan derde partijen verstrekt voor advertentiedoeleinden. De persoonsgegevens worden gebruikt ter identificatie, voor klantanalyse, kredietevaluatie, marketingactiviteiten en verdere productontwikkeling. Bekijk Klarna’s privacystatement voor een nadere uitleg over de manier waarop Klarna persoonsgegevens verwerkt. 

Door Achteraf Betalen te  gebruiken gaat u ermee akkoord dat Klarna uw persoonsgegevens in overeenstemming met haar privacystatement verwerkt, inclusief het overdragen van gegevens aan zorgvuldig uitgekozen partners of aan landen buiten de EU/EER.

* Geldt niet voor alle goederen en diensten, bijv. vliegreizen, evenementen en speciaal vervaardigde producten.

** Bij facturen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht.

De voorwaarden op deze pagina downloaden.

 

Loading...